Reklama iš šešėlių

i
1
28-01-2013, 08:34
1014
Reklama iš šešėlių


Visai neseniai, gatvės artistai, kurie piešia ne tik dažais, bet ir šešėliais sukūrė įdomią lauko reklamą kompanijai Newcastle. Menininkai išnaudojo 3000 dangtelių lentai, ant kurios pavaizduotas žmogus, kuris vakare tarsi atgija ir bando pasiekti elio butelį. Reklaminės kampanijos šūkis buvo: "Išbandyk šviesesnę tamsos pusę".

Reklama iš šešėlių


Kumi Yamashita - tai talentinga Japonijos dailininkė, tapanti šešėliais. Šiuo metu ji gyvena ir dirba Niujorke. Savo nestandartinius darbus ji sukuria teisingai išdėsčiusi daiktus. Iš pirmo žvilgsnio, tai būna tik chaotiškai išsibarsčiusios raidės ar daiktai, bet esant tinkamam apšvietimui, ant sienos atsiranda piešinys.

Norėdama sukurti vieną tokią instaliaciją, Kumi Yamashita mėnesių mėnesius įjunginėja ir išjunginėja šviesas, keisdama vietomis objektus ant sienos. Žaidimas su šviesa ir šešėliais padeda menininkei sukurti unikalius dalykus iš paprastų medžiagų - popieriaus, medžio, aliuminio.

Eksperimentai su šešėliais buvo atliekami nuo praėjusio šimtmečio 70-ųjų metų garsaus japonų menininko ir grafikos dizainerio Shigeo Fukuda. Savo darbuose Fukuda (1932-2009), kuris yra laikomas vienu iš šiuolaikinės japoniškos dizaino mokyklos pradininku, aktyviai naudojo optinių iliuzijų techniką. Pavyzdžiui, garsioji skulptūra "Pietūs su motociklo šalmu" ("Lunch With a Helmet On“) tai iš šimto šaukštų, šakučių ir peilių suvirinta skulptūra, kuri meta motociklo formos šešėlį.

Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių
Reklama iš šešėlių